27 listopada 2014

Sowia kraina Mii

Dzisiaj uchylę furtkę do magicznej sowiej krainy Mii.
Nasz mały świat, nasza kraina szczęścia, miłości i dziecięcej beztroski.
Pokoik powstal 3 miesiące temu. Decyzja co do kolorow i motywu przewodniego nie była trudna :) od zawsze kochałam sowy i panienka Mia pokochala je całym serduchem. 
Kolorystyka jest dosc bujana, ale właśnie tak wyobrażałam sobie magicznie kolorowy świat Mii w naszym domu. 


Zaczynając prace nad tym pokoikiem nawet nie przypuszczalnym ze będę w stanie zrobić coś w nim sama tzn.  wszystkie dekoracje miały być kupione ... a jednak ... część z nich jest zrobiona moimi dwiema lewymi rękoma :P 
Literki z imieniem Mia uszyłam własnoręcznie i jestem z nich bardzo dumna :) pomijam fakt ze daleko im do doskonalsi ale mimo to są cudne, bo ode mnie dla niej :)
 Również obie gałązki obok literek to moje dzieło w całości z tkaniny :) Girlanda i jeszcze kilka drobiazgów :) Pominę fakt ze robiłam je bardzo długo ale efekt i tak wyszedł mi bardzo fajny :) ale se słodzę :D 
Dość spora cześć dekoracji to rękodzieło wspaniałych zdolnych ludzi :) Chyle czoła przed nimi za ich pasje i perfekcje wykonania :) 

W pokoiku jest takie jedno magiczne miejsce gdzie stoi kolekcja bucików miniaturek, kolekcja którą zapoczątkowała moja dobra kolezanka Kati kiedy dowiedziała się ze jestem w ciąży:)  jak i wszystkie najcenniejsze pamiątki związane z nasza panienka :)


Wiem ze dla wielu jest zbyt różowy, kiczowaty, nasrany itd ... 
ale... 
no właśnie ale ... 
to nasz świat, nasz świat w którym my czujemy sie szczęśliwi, w którym panuje harmonia i bezpieczeństwo, świat w którym panienka Mia jest wesoła i szalona :) 
I jeśli miliony oczu stwierdza ze jest kiczowaty i nasrany ... 
no cóż ... 
my kochamy nasz kiczowato - nasrany świat :) 








Dzisiejszy outfit Mii to:
sukienka / tunika - H&M
kamizelka futrzak - NEXT
podkolanówki - F&F
spinka tiulowa - ClipS


3 komentarze:

  1. Cudny pokoik :-) i śliczna Mia...

    OdpowiedzUsuń
  2. 39 year old Data Coordiator Jilly Nevin, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "Swarm, The" and Sculpting. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a 911. przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń

Komentujemy z kultura i szacunkiem do innych :)